Sigita's Park


"Except the LORD build the house, they labour in vain that build it:
except the LORD keep the city, the watchman waketh [but] in vain."

King James Version for Psalms 127:1-5

"Jei Viešpats nestatys namo, veltui vargsta tie, kurie jį stato.
Jei Viešpats nesaugos miesto, veltui budi sargas"

Saturday

# Lithuania

Kanutas Ruseckas (1800-1860).
Lietuvaite su verbomis (1847)



Kur tas kelelis pilkas mane nuves...
Kaip mus mato pasaulis? Kokiais mes norėtumėm prisistatyti?
Kaip ten bebūtu,
aš džiaugiuosi kad esu lietuvė. Mes taip ilgai gyvenom uždarą gyvenimą, kad dabartinis mūsų troškimas pažinti pasaulį kartais palaikomas Lietuvos atsižadėjimu...

2 Comments:

Blogger Amžina said...

visada idomu susidurti su svetimomis kulturomis, ju iprociais ir panasiai. bet kartais didziuojuos budama lietuve, nes mes dar turime kazkokias morales normas. kartais bendraujant su amerikieciais atrodo kad pas juos tikruju vertybiu nera ne kvapo.

aciu uz komentarus... blogas.lt. labai. o del mano visu blogu. na as ju susikuriau daugiau, kad galeciau i pagrindini (amzinaiGyva) sudet nuorodas i kitus. taip iseina panasiai kaip tikras internetinis puslapis. taigi is amzina.dar.lt galima patekt i visus tuos blogus. jie visi sukurti mano account.

7/24/2005 10:26:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dideles valstybes (JAV,Rusuja,Prancuzija ir pan.) visada nesiskaite su individo nuomone, nors daznai leisdavo laisvai ja reiksti.

12/15/2005 11:25:00 AM  

Post a Comment

<< Home